· 

OP ZOEK NAAR EEN BUS

Op zoek naar een bus....
En toen kwam er een einde aan Fuertaventura. 
Als eerste moest ik op zoek naar de bus die me naar het noorden moest brengen. Die was er geen. Alles moest in etappes. Onderweg zag ik pas de werkelijke gelopen afstand! Potverdorie dat was een end!! Ik had er geen idee van. Maar je moet je voorstellen van Eindhoven naar Den Helder ongeveer. Eenmaal in Corralejo was ik verrast dat ik Eva Walder even ging ontmoeten. Een Oostenrijkse Dame van behoorlijke leeftijd, die in 2012 ook deze route gelopen had in haar eentje. Ik was met haar in contact gekomen via internet. En heel toevallig was zij nu ook daar, en wilde mij graag ontmoeten. 
Nog even wat rondgewandeld te hebben, ben ik op de boot gestapt naar Lanzarote. Mijn koffer staat bij Denise Beek, zij was zo aardig om op mijn spullen te passen die ik niet nodig had. Omdat ik geen onderkomen had, heeft ze me haar bank aangeboden. Dank je wel Denise....

Reactie schrijven

Commentaren: 0