· 

DE KLEUR IS BEIGE.....

De kleur is Beige....

Mijn eerste echte etappe begint vandaag. 27 km naar La Oliva. Omdat ik gisteren al wat gelopen had, kon ik die kilometers eraf trekken. Calderòn Hondo was mijn vertrek plaatsje waar ik in een heel leuk klein huisje geboekt had,villa Orquidea.

Al snel was ik op de route van de Camino, en wat ook snel was, was de hitte......poehhhh mijn lijf zat al heel vlug onder de zoutkorrels! Zweet verdamping, dan krijg je menselijk zout!

Deze route begon wat saai.... alles was BEIGE! Stenen, lava, huizen, oude vulkanen, tot mijn schoenen! De weinige dorpjes die ik tegen kwam waren uitgestorven. Niks te doen! Maar langzaam veranderde de natuur in een soort heel licht groen! Begroeiing op het BEIGE.....

De paadjes begonnen wat smaller te worden en het ging serieus wel even wat omhoog. Af en toe kom je een wild dier tegen, ezeltjes....eekhoorntjes..vlinders....krekeltjes en hagedisjes.

Na 17 kilometer en geen mens gezien te hebben, kom ik uiteindelijk aan in La Oliva, een stil dorpje met wel een hele leuke dorpskern. Hier heb ik een heel leuk huisje gevonden voor weinig geld. Via Airbnb Habitación c/baño.

ik was al optijd in La Oliva, waar ik rondgelopen heb ik het Centrum.
Gelukkig is er in dit dorpje een kleine supermarkt, waar ik de eerste levensbehoeften kan kopen....water wijn en brood (haha)
Het weer is wat omgeslagen en er waait een flinke wind nu. Morgen weer verder en hopelijk een mooiere route dan vandaag.

https://www.doneeractie.nl/160-km-wandelen-voor-onderzoek-vulvakanker/-30374

Reactie schrijven

Commentaren: 0