· 

DE EERSTE DAG

De eerste dag........

 

Goed voorbereid deze keer begin ik al heel vroeg in de ochtend aan deze reis. Een vlucht naar Lanzarote om daar de bus te pakken naar het zuiden, en vanuit daar de boot naar Fuertaventura.  Mijn allerliefste dochter zegt op het allerlaatste moment tegen me dat er geen bussen rijden! Ik.....blind vertrouwen in mijn dochter, boek meteen een auto, anders kom ik niet in het zuiden buiten een dure taxi!

Vol zelfvertrouwen sta ik na de vlucht in de rij om de geboekte auto op te halen.....DIE IS ER NIET!

Alle auto’s waren op!

Daar ging mijn alles van te voren goed geregeld gedoe! Dan toch maar een dure taxi......ik moest zo vlug mogelijk mijn boot halen omdat ik het eerste stukje tijd wilde lopen, anders moest ik morgen een hele lange afstand. Bij de haven bleek dat er alleen een boot ging om 16.30 uur.🤨 ZONDAG VANDAAG!!

Niet dat ik me niet vermaakt heb hoor, het haasten was er even vanaf.....

Ik kon hierdoor niet op tijd vertrekken aan de wandeltocht. Het enige wat ik kon doen was de kortste route naar mijn verblijf, omdat het al vroeg donker wordt hier.

Navigatie aan.....✔️ en lopen maar.... weg uit die drukte van toerisme en genieten van de natuur!

Ja hoor!!!.........de weg is de weg waar ik behoor te lopen. Ze Zijn er een snelweg aan het maken! 

Zo zie je maar..... dit kan je niet voorbereid doen!! Er is altijd iets wat niet volgens het boekje gaat!

Uiteindelijk tegen de donker kom ik aan in een dorpje waar ik mijn eerste onderkomen geboekt had. 

En ja.....dit is het eerste wat wel goed ging vandaag.

 

Hoe gaat het met mij? Op zich wel goed getraind, maar door lympfe oedeem wel last van mijn been. Dat is iets wat ik heb overgehouden van de operaties. Buiten dat het gaat over vulvakanker ben ik ook diabeet, waar ik het meeste last van heb met zulke uitdagingen. Ik raak uit mijn dagelijks ritme en dat gaat meteen mis!! Insulinepomp die op hol slaat, hoge en lage suikers die ik weer stabiel moet proberen te krijgen!

 

KLAGEN OF MOPPEREN DOE IK NIET, ALLES VOOR EEN GOED DOEL, ik geniet alleen maar van al de donaties die al zijn gedaan. Werkelijk boven mijn verwachting!

Morgen ga ik het gebergte in en hoop ik wat later op de middag bij mijn volgende stop te zijn.

Ik hoop hierdoor nog meer mensen te bereiken die een donatie willen doen voor mijn actie!!

Reactie schrijven

Commentaren: 0