· 

NIEUWS

Download
OMROEP BRABANT
INTERVIEW MET OMROEP BRABANT.
Jeanne had zeldzame vulvakanker: 'Als ik
Adobe Acrobat document 934.3 KB

EINDHOVENS DAGBLAD OP BEZOEK.

 

Een dag die begon als normaal, veranderde in een dag van verassingen........Als eerste de donatie, die nu al meer is dan ik ooit had verwacht. Vanmorgen op het werk ging mijn telefoon en hoorde dat het de secretaresse van mijn directeur was. Ze was enthousiast over mijn verhaal en vond dat ik het bedrag flink omhoog moest zetten. €1000,00 is veel te weinig zei ze, maak er maar €20000,00 van.........

Heb je de krant gebeld zei ze? Natuurlijk niet...... ik ben maar een kleine eenling die wat geld probeer te verzamelen. Ik ga voor jou bellen zei ze........ En zo krijg ik een enthousiaste redacteur op bezoek die deze actie helemaal geweldig vind. Fotograaf erbij en zaterdag in de krant!

 

Ik heb een gesprek gehad met Oncoloog Dr Piek, om te kijken wat hij nodig heeft. Ook hij was erg enthousiast, hij weet waar ik vandaan kom!! Hij vertelde dat hij met €20000,00 een jaar lang onderzoek kan gaan doen!

 

Ik ben en enthousiast en ik probeer nu een hoog bedrag in te zetten!

Wie helpt mij mee?

 

Mooi stuk Telegraaf

Reactie schrijven

Commentaren: 0